topbella

Isnin, 3 Mei 2010

Lagu Pop Etnik Terbaik, Noraniza Idris


kpd u alls yg x berminat,
xpayah la bace,


yooooo,
AIM telah pon berakhir smlam,
n kputusan telah pon d umumkan,
tp aku xmau citer pasal kputusan artis lain,
hanya ingin aku salah sorg dr artis pujaan aku nih,

ini first time aku update pasal artis ni,
sblm ni asik citer pasal dr sendr je,
so d sbbkan aku xde citer nak d update, aku pon mskkan la story ni,
kbetulan plak artis ni da menang tuk kategori lagu pop etnik terbaik,
lagu yg aku maksudkan ialah enjut,
ciptaan oleh cat farish n lirik oleh ahmad fedtri yahya,

noraniza idris atau kak ani ni mmg jd feveret aku sjak lagu awallah dondang lg,
sblm lgu ni aku mmg x knal kak ani ni,
yg aku knal siti nurhaliza jew,

aku dpt tau kak ani mnang award ni mse fedtri yahya kate kat dlm fb die mnang lgu tuk kategori nih,
walau pon aku tgk top 5 nyer x brape hebat saingannyer,
ade 1 lgu mawi yg aku rse paling kuat skali,
iaitu mawi,
aku tgk penulis lagunyer aidit alfian,
die pernah mng juare lagu dlu,
mse 2 lagu keliru nyanyian ajai n nurul,

tp aku sedikit hampa sbb x dpt tgk kak ani naik pentas tuk amek anugerah 2,
diorg bukan wat tuk live pyer,
mgkin sbb banyak sgt kategorinyer kot,
aku ade gak cbe nak tgk live kat internet, tp hampeh,
asik buffering jew,

video yg korang tgok 2 aku amek dari website kak ani,
korang bley klik kat sini http://www.noranizaidris.com/,
 klip 2 bkan r lgu penoh, tp skadar preview,
aku amek sbb die kate kat situ all right reserved,
so aku pon amek je la,
aku harap kak ani x saman aku pasal klip ni,
huhu

smg dgn kejayaan kak ani ni dpt memberi smgat kpdnyer tuk meneruskan perjuangannyer dalam industri ini, hauhauhau...


0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo