topbella

Ahad, 21 Mac 2010

Teman Sejati - Insya-Allah....



hai u alls,
sjak beberape minggu yg lalu, aku yg mpyai syum manis memikat ni,
teringat kat geng2 asrama kat poli 2, espeacially roommate aku n jiran sebelah bilik aku,
nme roommate aku azri,
d sbbkan aku xde no phone baru die, aku pon kol la jiran aku 2 yg juge rakan sekelas ngan roommate aku,
azmi nmenye.
nsb aku baik sbb die gne no yg lame,
memule die x knal aku sbb aku da tukar no,
slps aku borak ngan die aku pon minx la no phone azri dr die,

memule aku sms die x balas,
ble kol plak rpenyer no 2 salah,
yela klau operator 2 ckp "no yg anda dail, tiade dlm perkhidmatan, terime kasih",
mesti la salahkan, haha,
n then aku minx no lain n akhirnye dpt,
yg bestnyer die cam suare aku walau pon da lbh 4 thn lost contact,
mmg shabat sejati la die,

n then malam 2 gak aku dpt kol 2 org lg kwan aku,
kak jariah n kak nurul, 2-2 kwn kelas aku,
pye la pyh nak kol diorg ni, letih jari jemari aku ni mendail no diorang, boleh x angkat,
pas 2 slps d cube beberape kali bru la diorg angkat phone,
hai mcm2 r,
lps rindu aku kat diorg,
harap2 pasni x kire la ble2, aku dpt jmpe diorg,

reunion mgkin akan d adekan nant,
ramai yg harap d buat kat KL,
yela rmai da ade kat sane, kat johor tkt jauh plak,
aku klau x jd, aku g langkawi jew,
kat sane ade best fren aku,
lme x jmpe die,
windoooo la plak,
huhu....
pe2 pon harap korang sume terhibur ngan lagu kawan nyanyian Ruhil Amani 2....

0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo