topbella

Rabu, 15 September 2010

Baru d hari rayee......

semekom u allsss....
hohohoho lamo sudah den meninggalkan blog ini....
td sudah kemas bilik, n skang nih nak kmas plak blogt yg da berabok nih....

sodih den ni...sbb thun nih byk bj customer yg x siap...
tp x mengapelah len tahun den bajet2  banyak mano....

bile da raye nikan sume org nak tukar baru,
langsir baru, kerusi baru,
n baju mest la paling baru,
tp bju rayo den x siap pon...wuwuwuw...
sodih x....

hah kat umeh den ni pon ado gak bondo2 yg baru...
meh sini den tunjuk an....

LAMPU....


cantik x....
lampu ni baru je pasang....




2 dia....
suasane dlm umah...
romantik x...uhuhuhu...


hah ni plak lampu ala2 klasik gtu...ohohoho...
harge die rm15 tuk 1 bekas lampu shj...x msk mentol...
sampai 6 bijik adik aku bli...
psang plak mse pose...
maksu aku pon balik mse rye ari 2 n menjeleskan dirinyer,
so mengirim kat kitorang suh blikan...
yg x bestnyer kitorang bli kat kdai len sbb kdai 2 tutup.. hargenyer rm12 je...
lg murah weeehhhh...
so kitorang plak la jeles wuhuhuhuu....


hah ni mse pasang kat dapor.....
terang sgt mentolnyer.....


waaaaaaaahhhh...cantik sungguh bile d pasang d malam hari...
ni bukan lampu flip flop....apetah lagi lampu flop popi...
ni lampu lip lap....
adik aku pyer kje gak...smangat nak sambut raye weeehhhhh....
1 pasang kat dpn n 1 lagi kat dapor....

LANGSIR....


hihihih...
ni makaku n adik pompuan aku yg buat...
nak tunggu haku mmg xde lor...
bz weeeehhh....
kain ni sbnarnyer kain lbh tuk langsir umah mambau...
so belennyer byk, kitorang gnekan tuk umah kat beranang nih....

KARPET....


karpet pon nak baru....
mak cik aku ckp....pijak je tenggelam...akakaka
baring pon boleh...x payah pkai tilam...
x sakit bdn pyer ohohoh...


oppppsssss ni pon nak jgk ker...ahahaha...
aku tukar cover baru...pasal cover lame da calar2....
rm80 shj....
maklomlah stahun skali dpt wit lbhkan...
so blanje la sket....

preparation rye thun ni mak n yg lain2 buat....
haku dok dpn mesin je kje sampai x siap bj org...
bj aku lg la x siap...pakai la bj tahun lpas...
 so thun dpn kne wat buku tuk tulis berape pasang bj yg da ade.....
kne hadkan weeehhh klau x tdo pagi rye la aku nih....
ni pong nsib baik mak aku n adik tolong...
klau x mmg lg byk la bj yg x siap....

so adios n enjoyyy.....
slamat ari rye....

2 ulasan:

zuzie's life story berkata...

hamboi2 raye sakan eh nok!!!! open house tadak ka?

azwan berkata...

akakakaka.....adik iyg nak buat mende2 nih.....i bz jait bj xde mse nak pk mende2 nih...rumah terbuke xde tahun nih....dlu da buat...thun ni rileks sket...

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo