topbella

Isnin, 3 Mei 2010

Bersatu d facebook



hari ni aku sakit ati sket,
pasal ape, dr pagi sampai ke tgh malam ni aku ssh nak bkak fb,
bkn r x dpt langsung, tp klau dpt pon kjp2 je,
tah pe kne r line broadband celcom malam ni,

tp xpe r harap2 mlm ni je,
mlm ni aku nak kongsikan citer gembire,
hari 2 aku ade mskkan entry pasal sahabat terbaik kan,
hah kami dah pon bersatu,
hahahaha,
tp dlm fb je la,
walaupon dlm fb je, aku ttp gumbire,
ye la kami kire da bersame balik,

sbenarnyer citer ni patot akukongsikan lame dlu,
tp d sbbkan aku malas nak pikir, tambah plak ngan kje yg melambak,
aku batal kan hasrat itu,

antare kami ber-3, aku la dlu yg ber fb, d ikuti ngan dayat n kini hasni pon da ade fb,
nak tau sape mereka ni, hah tgk kat entry sahabat terbaik 2,
die baru je bli laptop n broadband,
bile die bgtau die da ade fb aku hepi sgt,
tp ltih aku mgajar die ni,
die pon bkan la pandai sangat pasal komputer ni,
bile aku suruh tekan lain, lain yg d tekannyer,
aku ingat die add aku, last skali aku yg add die,
hahahahahahaha,
klakar siot, aku ajar die dalam tepon sampai bateri hp aku tggal sikit je,
hahaha,

aku doa kan agar persahabatan kami kekal selamanye......

2 ulasan:

A.I berkata...

wahhh shuweettnya kalau ade bestfrenz yang mcm nihh. best2!!

hopefully jugakk korangg will stuck together 4ever. hee

azwan berkata...

thanx aisha....haha...sume org ade best frenz nyer....hahah...thanx skali lg sbb doa kan kitorg haha

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo