topbella

Khamis, 6 Mei 2010

Cemburu tapi bangga......

hai u alls,
aku tukar font ari ni,
sbb boring r gne font  dlu....
asik itu je....

tp bukan itu yg aku nak story morikan kat sini,
hari ni aku dpt berite yg amat menjeleskan aku,
smase aku ber chatting2 ngan bestfrenzz aku kat fb,
die gtau kat aku bhwe die tlah pon membeli sebuah kete n kete 2 kuar today,
wow......!!!!
kete plak bukan kete kcik2,
persona elegance 2.......
lpas die offline fb aku pon kol r die,
baru r aku tau die dah naik pangkat,
so ble da naik pangkat maknenyer da naik gaji r,
ptot la die dpt bli lap top yg hargenyer RM2800,
cash plak 2,
broadband lg,
tp yg aku heran bin peliknyer tipon xde plak die bli,
padehal katenyer tpon da x bley terime mms atau video,
kakakakaka......

aku pon ucap r tahniah kat die,
trus terang cakap,
mmg aku cemburu, tp d sebalik kecemburuan itu terselit perasaan yg bangge teramat sangat,
ye la walau pon da naik pangkat die ttp ingat kat aku,
xde r nak sombong2,
pe2 pon itu sume rezki die,
die dpt sume 2 pon atas usahe die sndr,

x cam aku ni ha,
ade kete pon viva jew,
660 plak 2,
2 pon bapak aku yg bayar,
tp mmg patot pon bkan aku yg nak sgt kete 2 dlu,
ayah aku yg nak amek, cme terpakse gne nme aku je d sbbkan oleh faktor yg x dpt aku nak citerkan d sini,
slame ni pon ayah aku mmg berhutang tp pembayarannyer mmg xde masalah,
cme.....
ape r, x yah citer,
so gne r nme aku,
tp camne pon mmg aku ade niat nak byr kete 2 sndr,
mgkin lpas mak ayah aku pindah kat umah baru,


kecemburuan ini telah memberikan aku semangat untuk aku berusahe lbh sket,
jgn ikutkan sgt penyakit 'M' 2,
aku ade cite2 tuk bukak perniagaan sndr tp bukan d rumah,
aku ni taylor n walaupon sedare2 aku cakap kat umah pon da ok,
helloooo....
sampai ble aku nak cam ni,
lantak r ape org nak cakap,
2 sume kate2 yg x mau org lain maju,
skang ni aku dalam usahe nak kumpolkan duit skit2,
klau boleh biar r modal aku sndr,


so balik kat stori asal,
die kate die nak balik kg sbtu ni,
sbb nak bwk famili jenjalan,
yg bestnyer die nak g nilai 3,
wow...
itu mmg peluang keemasan tuk aku tuk berjnpe ngan kwn lameaku,
klau kau jmpe mmg aku nak pelok2 die,
bkan tuk tujuan mengikis ok,
hahaha....
lg pon umah aku n nilai 3 x jauh,
dalam 20 ke 30 minit je da sampai,


camne pon aku berharap agar kejayaan akan menjadi milikku....
AMIN.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....