topbella

Selasa, 11 Mei 2010

Blog ke-2.....

assalamualaikum....
hai u allsss...
mlm ni update yg simple mimple je...

skang ni aku dalam proses tuk buat blog aku yg ke-2,
kalau blog ni aku lbh kpd cerite pasal dr sndr,
blog yg ke-2 2 plak aku nak citer pasal jahitan aku,
klau org lain bley wat buku, pe salahnyer aku wat gnekan blog,
blog ni aku nmekan sbg doo-one collection,
doo-one 2 asal dr nme panggilan aku oleh sedare2 aku, duan,
so aku kretipkan la lg ejaannyer...

blog ni aku nak tunjukkan care2 aku menjahit shj,
mne la tau kot2 bhan yg aku updatekan kat blog 2 bleh d jdkan rujukan kpd mrk2 yg baru nak blaja menjait ni,
bkan la nak tunjuk pandai,
aku pon bkan la lme sgt dalam bidang jahitan ni,
msh lg d kategorikan baru walau pon 4 tahun lbh,
tp aku skadar nak kongsi2 je,
byk jgak la yg aku blaja dlam mse 4 tahun ni,

blog sume da siap,
siap ade templatenyer lg,
cme skang ni aku msh lg dalam proses mengumpolkan bahan2,
(cam nak buat album lagu la plak haha),
pe2 pon ni baru perancangan,
insya Allah jike d izinkan ade la, 
klau x, xde r,

hah da abis,
kan da cakap update simple je mlm ni,
hehe....

1 ulasan:

elievouge berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhh..........

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo