topbella

Selasa, 8 Jun 2010

2 minggu.....


hai u allss....
da lme x update blog ni....
bkan ape, skang ni agak bz,
 nampaknyer 2 minggu cuti sekolah ni aku dok umah sorang2,
sbb mak ayah dok kat seremban,
bezzz sbb xde gangguan,
so aku try amek kesempatan tuk blajar la ape2 yg patot...
huhu,

hari ni aku nak update pasal makanan je....
ade yg aku msk sndr tau huhu...
so... check it out,



 hah ni lauk pertame aku,
mak aku bekalkan gulai ayam,
n telur goreng 2 aku goreng sndr,




 bertemankan air sirap,
x abis walaupon da due hari...maklom la minom sorang huhu





n then mlm tue ade pasar malam, so beli je r,
memulenak g kul 6 stgh,
pastu ujan plak,
d sbbkan takut org datang umah, lps je smyg maghrib aku truspegi pasar,
aku pegi pon dalam stgh jam je,
spt yg korg tgk, aku mkn nsk ayam n air durian belande, huhu..
sodap wooooo....



yg ni lg spesel,
aku dok pikir nak masak ape,
n teringat plak kat masakan mak aku yg ni,
udang masak sos,
da lme x makan,
aku bli kat pasar malam udang ni,
care msk die same cam masak sambal biase cme d tambahkan sos je,
aku ade wat kesilapan sket kat masakan ini,
patotnyer aku potong bawang 2 bulat2,
tp aku g tumbuk,
so rsenyer cepat muak,
tp xper ini permulaan, aku pon bru je nak blaja msk,
n esok da ade idea nak msk ape,
tungguuu.....

kpd korg yg nak blaja msk 2,
g la kat laman my resepi 2,
byk masakan yg korang bley blaja...
haha...


0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....