topbella

Selasa, 9 Februari 2010

Baju awek sepupu ku......


hua hua hua,
ni baju bru je siap td cme x smpat ltak span je,
what can i say,
aku mmg tertarik ngan corak die,
mmg peberet aku ni,
dari segi kaler die mmg cantik,
kombinasi yg seswai g2,

bju ni lbh kurang cam jubah je,
cume bj yg luar 2 d pendekkan sket dr yg dalam,
tuk yg dalam aku gnekan kain satin,
mmg biase pon kain satin yg cantik,
lher dier bulat n zip sorok kat blakang,
tgn die just pkai getah je,
pastu ade blah tepi kat baju luar die,

klau korang nak tau la ni bj awek spupu aku,
orgnyer kcik je,
klau jubah biase aku pkai kain 3 m ke 3.5m,
tp die 2.5m da ckop,
 hah kcik x orgnyer,
aku klau semue org camni kan best,
kain dah tentu2 ckop,
ni kdg2 org bdn besar tp kain 4m,
camner nak ckop,
pening sket la nak potong,

die ni da kre customer ttp la,
da byk kali gakla die tmpah ngan aku,
d sbbkan aku terlalu bz,
so bj ni yg spatutnye siap hujung blan 1 terpakse d tunde,
aku akan pastikan bj die siap esok,
bj yg lain da siap cme ade 2 pasang lg je,
yg die tmpah kat aku bj kurung, kurung pahang blaus n jubah 2 helai,
bj klau da lme sgt2 ni mmg merisaukan n melemaskan aku,
resah gelisah d buatnyer,
lg pon aku tgh kekontangan nih hahaha....

0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo