topbella

Sabtu, 27 Februari 2010

Perihal customer......

mlm ni aku tggal sorang sbb mak n adik aku g jelebu tdo kat sane sbb spupu aku kwin,
aku x g sbb kje byk,
ayh aku lak kje ptg so x dpt gak pegi,
skang ni aku tgh makan mi sedap n air ali cafe,
mlm ni agak sjuk sbb ptg td ujan,
sambil2 aku tunggu ayah aku balik kje ni, baik aku update blog nih,
lg pon mlm ni internet cantik je, xde sangkut2,
ye la aku pon pkai broadband je,

tp aku skang ni nak citer psal customer aku,
smlm aku g putrajaya tuk anta bj oter,
orgnye nak pakai bj fit2,
so mse buat pola bj 2 kat kertas, aku bsarkan sket sbb tkt sendat sgt,
lg pon kain 2 x bergetah, tkt nant tertarik kain nyer,
mse memule anta, bj 2 lggar sket la kat pggang,
mse aku bwk balik aku kcikkan 1 inci,
tp mse bwk smlm tersendat sgat la plak,
so aku prasan la die tarik mke,
aku klau customer tarik mke aku rse x best sbb rse cam truk sgt kje aku,
aku bg cadangan kat die klau nak cpt anta kat kdai lain n oter nant aku byr balik,
tp die xnak,
so aku pon bwk la blik bj 2,
mgkin hari isnin atau slase aku g anta balik kat sane,

sblm kejadian 2 berlaku,
ade sorg lagi kwn die nak tempah bj kat aku,
die tye harge aku amek bj kebaye, aku ckp la 50,
mahal katenye, pastu kurung pahang aku amek 30 aku gtau die,
mmg la mhal sket dr aku amek kat umah,
tp diorg kne pham,
aku g amek bj 2 dgn minyaknyer, mse, n tenage aku,
so aku rse harge 2 da ok,
pastu die gtau kwn die die tmph bj kurung pahang kat kg die 20 je,
klau camtu nape x anta kat sne kan kan kan.....

mse on the way balik umah 2, mood aku hilang,
sume pasal bj yg oter balik 2,
aku dok pkir2 mmg salah aku pon ade,
patutnyer aku ukur balik lps oter 2,
pdn mke aku,

mse kat sane aku rse lain sgt sbb kak nita (org yg mule2 tmph bj kat aku) xde,
meeting kat kemantan klau x silap,
biasenye klau anta bj aku akan trus g ofis die,
kak nita ni ok orgnyer,
snang nak berurusan ngan die,
nsb baik mse aku balik 2 die kol aku,
tnang sket kpale aku,

 tp walau ape pon ini sume cobaan n pengalaman tuk aku,
bende2 camni x boleh d buat main2 maaaa,
jahitan kne jage bru la org puas hati,
aku x kesah klau customer 2 cerewet,
janji jgn melampau sgt dah la,
ye la ade yg cerewetnye tuhan je yg tau,

tuk hadapi sume ni aku kne tahan,
yela mau bkak kdai maaaa,
ni bru kat umah klau x tahan camne nak bkak kdai,
nak bkak kdai ni lg mcm2 jenis org akan aku jmpe,
so ni sume baru sket je,
insya-Allah pasni aku akan lbh berhati2 sms menjait,
yea yeahhhhh.....

huh mi sdap aku pon dah abis,
so papye......

0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo