topbella

Khamis, 11 Februari 2010

Persediaan untuk raye....

mlm ni x tau la nape,
rse pening2 sket la,
rse cam nak muntah pon ade,
adekah aku......
hei mane ade mgandung,
ngarut je,

hmmmmm.......
skang ni pjam celik je da bulan due,
bermakne ade 7 bulan lg nak rye,
aku skng ni nak ltakkan target ble gaknye aku nak tolak tmphan rye,
awal2 lg aku taget 3 bulan nak rye aku nak stop,
tp tgk gak la,
klau bleh amek aku amek lg,
 bju rye kitorang pon aku x jait lg,
da bli dah,
kaler kitorg thn ni adelah krim,
sblm ni mmg xde kaler 2,

klau 2 thn lps aku pernah tdo smpai pg rye,
klau x silap smpai kul 8 pg bru siap bj org,
pg 2 aku mmg x pegi smyg rye pon,
thn 2 mmg aku nak amek byk, tp sbnarnye da terlbh byk,
pdn mke aku,
tamak sangat,
x pasal2 mak n adik aku terpakse tdo pg rye gak sbb menemankan aku,
itu telah menjd pngajaran pd aku,
lg pon bj yang anta pg rye 2 bj org dah janji nak anta,
tp x gak anta2,
last minute bru die anta,
tp ble da dpt duit,
hilang la pnat,
mse thn ni aku dpt la dlm 2 ribu lbh,
tp x tolak bli duit barang la,


thn lps 2 aku da x brape nak tmak sgt da,
so thn lps 2 aku xde nak kesian2 lg,
mati aku klau nak kesian kan org,
dah la anta lambt,
kan myusahkan aku,
mmg ade yg mrayu gak la,
tp aku tolak je,
yela da byk,
tp thn 2 nsb baik ade org yg tolong wat silang pangkah tuk bj2 aku,
ade 3 org termsk adik aku,
so snang sket la,
2 hari sblm rye aku da rilek da, hahaha,
aku cme siapkan kmje ayh aku ngan bj adk aku yg kck 2 je,
thn ni pon aku dpt lbh kurang cam thn dlu,

tuk thn ni aku xde cdgan nak bli pe2,
klau 2 thn lps aku bli henpon,
thn lps plak aku bli komputer,
 thn ni aku cdg nak simpan je,
ye la xkan tiap2 thn nak membeli je kan,
kne la myimpan sket,
kot perlukan duit nant ke,
snang sket,

so thn ni aku akan lbh berhati2,
spy aku x tdo lg d pg rye,
hahahaha,
thn ni lg xde kesian,
xde janji manismu lg,
klau aku da kte xnak 2 xnak la,
hahahaha.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo