topbella

Selasa, 19 Januari 2010

Ikan bername kelise....

hai u alls,
aku benarnye xde idea nak tulis dlm blog nih,
tp tetibe je aku teringat kat ikan aku nih,




hah ni la ikan kelise nme nye,
atau klau nak sedap pggl je ikan arowana,
huhu,
ikan ni aku bli kat mantin,
mse 2 panjang die sejengkal je,
harge plak rm 55 je,
tp skang panjang die da lbh sekaki,


ikan aku ni jenis yg panjang pye,
pastu kaler kat bdn die ade merah2 sket,
kalu nak bli meh la aku bg 10 ribu,
tp ade diskaun 70%,
jd 3 ribu,
huhuhuhu,
ade bran khe....


tp skang harge kat kdai 2 dah naik rm68,
pastu pendek sket dr mse aku bli dlu,
lg plak kaler die putih semue,
klau nak tau ikan aku ni crewet psl mkn,
klau ltk cengkerik jgn harap nak mkn,
klau ltk ikan pon nak yg idup je,
yg nyawe2 ikan x mau.....


huh....


0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo