topbella

Ahad, 17 Januari 2010

Jubah oh jubah....

perghhh.....
hari ni antare hari yg terpenat d antare yg terpenat,
mlm td aku dok jait 2 helai jubah lelaki sbb nak amek ari nih,
mmg leceh klau nak d bandingkan dgn jubah pompuan,
baik aku jait bj melayu,
lg pueh hati,


tp td aku dpt la lelap skjap,
jap g aku nak oter baju plak,
pastu nak jait bj kurung tuk anta esok pagi,




hah 2 die jubah nyer,
cantik x,
satu jubah nih cam bju melayu moden, 
g satu patern die cam kurung pahang,


byk sgt kje jait jubah nih,
tgn nak wat cekak, pastu nak poket kiri kanan,
poket kat atas poket dlm lak 2,
pastu nak anta lubang butng lg,
mesin lubang butang aku wat hal plak,
terpakse la aku anta kat kdai,
kne la 1.60 tuk 8 butang,
hmmm dpt la aku 70 hengget ari nih,
mintak2 bj 2 ok la org nye pakai...


 tuk selai jubah nih aku amek mse 2 ke 2 stengah jam gak la,
mlm td pon ade gangguan plak, 
x pasal2 aku stat menjait dekat2 kul 9,
biase aku stat kul 8,
2 yg lwat aku tdo mlm td,
huhu.....


pe2 pon wlau pon pnat x baik merungut,
ni semue rezki Allah,
sekurang2nye aku msh d berikan rezki,
walaupon x byk tp ni nikmat yg besar d antare yg besar yg aku dpt,
alhamdulillah.......




0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo