topbella

Isnin, 25 Januari 2010

Aku berangan......

ohh......
ari ni ade sesuatu yg mengarut aku buat,
ptg td mak aku srh aku msk nasik,
aku mse 2 plak mmg tgh ngantuk,
so terlelap la skjp,
pastu dlm 10 minit g2,
aku bgn la nak msk nasik la kononnyer,


lps aku amek beras kononnyer 2,
 dgn suke atinyer aku g la bsh,
siap gaul2 lg nak bersihkan ngan air,
pastu tetibe je aku sdar,
rupenye aku bkan bsh beras,
rupenyer dedak itik.......!!!


beristighfar aku panjang2,
terpakse la aku bg ayam dedak 2,
ble ingat balik rse klaka la plak,
hahahha,


so kpd u allss semue,
jgn la brangan mse buat kje,
aku nsb baik la td xde org,
 klau x gerenti kne glak,
hahahahaha.....




0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo