topbella

Selasa, 19 Januari 2010

koleksi benangku.....



fuyooooo.......
hahahahaha.......
ni la koleksi benang aku yg akan senantiase bertambah setiap kali aku bli barang jait,
sampai da xde bkas aku terpakse mengoter kotak tisu,
tp sbenarnye senang ade byk benang nih,
sbb ape ble ade orang dtg nak mengoter aku xyah menyusahkan diri ini tuk bli benang lain smate2 nak oter selai sluar,


mse aku mule2 stat jait sendr,
setiap kali bli barang jait mesti aku bli benang walaupon da ade kalernye,
maklumlah dpat bli kat kdai yg harge murah,
skang ni klau duit aku x byk nak bli barang,
aku mesti tgk dlu ade x kain yg kaler benangnye same,
klau ade xyah lah bli,
huhu kan jimat 2.....


bak kte pepatah yang x patah,
alah membeli menang memakai,
huhu.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo