topbella

Jumaat, 18 Jun 2010

Bile perompak mencurik.....

hai u alls...
da beberape hari x update blog,
ok la kan,
klau hari2 update pon nant boring plaks,,

tajuk tah pe2kan..hehe
tp ni story kisah benar,
ade sikit lucu tp yg merasekan keadaan itu sdh tentu trauma,
crite ni berlaku dlm tahun ni gak la,
kisah boss aku,

pade suatu pagi bute, lbh kurang jam 5 pagi kot,
mse sume org sdg syok2 wat air liur basi,
umah boss aku d masuki pencuri,
bertopi keledar n berparang,
n kedue2 org itu adelah india,
mse ni plak suaminyer g outstation,
so tinggallah die bersame2 4 org anaknyer,
sikit lucu la ble boss aku citer yg india 2 kejutkan die tuk merompak,
aku plak menggong skit, boleh plak aku terbayang india 2 kejut boss 2 dgn manjenye,
camni "akak bgun akak, sy mau merompak ni"
siot je kan, kikiki,

sesiape yg berade dlm keadaan 2 mest terkejutkan,
pergghh klau aku x tau la,
abis duit anak2nyer kene kbas,
beratus gak kot,
pastu die nak amek kad bank boss aku, tp mse 2 duit xde dlm bank sbb gne tuk bli barang jait n kain langsir customer,

n then ble da abis merompak hari pon da nak terang so tkut org nampak,
diorg pon mencabutkan dr,
lg skali aku tergelak ble boss aku ckp perompak 2 bg wang rm50 tuk blanje,
aik,...
beramal jariah plak dier,
akakakakaa
part ni paling aku x tahan,
first time aku dgr perompak bersedekah,

x pasal2 boss aku g balai wat report polis,
n hari 2 gak suaminyer balik dr outstation,
nsb baik la diorg merompak je,
n boss aku pon just trauma je, xde pape jd,

2 kali boss aku kne,
kali kedua kat kdainyer,
pon india gak,
ble aku dgr aku jd takut,
da la umah aku ni keliling kebun org,
da mcm utan rimbe,
mcm2 spesis ade,
babi utan, kera, dgn org mengisap dadah lg,
boss aku dok kat umah taman 2 pon bleh kne,
haiyoooo,,,
kat kawsan umah aku ni pon ade 5 buah umah je,
 2 pon 3 buah umah je yg ade org,
tp nsb baik la kat umah aku x pernah jd lg,

skang ni byak kes rompakkan yg aku dgr,
so korang sume jage2 la ye,
pastikan sblm tdo pintu n tingkap sume da d kunci,....

0 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo