topbella

Khamis, 10 Jun 2010

tom yam + telor bungkus, nyum2.......

assalamualaikum....
hey u, yey u, listen to ours.....
not ours, meeeeeeeeee..........,,,

haha smlmmenyakitkan hati sbb line celcom broadband aku tah pe2,
so sambung makanan yg aku msk smlam,
semalamdgn banggenyer aku msk tom yam nyium2,
bole la rsenyer, tp x same cam mak msk,
huhuhuhu....

so tgk ia keluar, (check it out),

hah ni dia....
gedabak aku ltak....
nmpak sedapkan kan kan,
klau rse lg la sdp, hohoho,

tu dia bahan2nyer...
aku ltakkan yg aku makan jer,
aku ltak ayam udang n sotong,
tp kpale sotong 2 aku buang, sbb x tau camne nak siang, hohohohoh,
ayam 2 pon aku main potong je, nsb baik x hancur,
 sume2 ni aku blaja dlm internet,
bangge siot, jd jugak ka....hihihih,

resepi tuk hari ni ade lah telor bungkus,,,,
hah die,
telor die x dpt ak ttp isinyer sbb byk sgt,
tgk 2 ade yg terkoyak,
akakaka...
msin sket r,
tp bole la,
isi die aku gantikan dgn daging burger n hot dog,(ala cam chef wan buat 2)
kreatip r sket kan...
 aku msk ni pon sbb tom yam yg smlam 2 ade lg, aku panaskan jer..hihihhi.
 

2 ulasan:

zuzie's life story berkata...

kekekekkeke...tu jek???? cuba r masak siakap 3 rasa...

azwan berkata...

alaaaaa.....sy budak bru je nak blaja msk....akakaka....

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo