topbella

Selasa, 29 Jun 2010

Nak kecoh sket.... Kucing aku beranak wei.... Kecoh btol...akakakaka

assalamualaikum....
semalam tanggal 27 julai tahun 2010,
telah terhadirlah pendatang baru d rumah ini,
spt yg aku kecohkan,
pendatang baru itu adelah 4 ekor kucing yg baru shj d lahirkan d muke bumi ini....
semase proses meneran oleh ubu kucing tersebut,
rumah ini begitu kecoh mengalahkan hospital,
keadaan itu telah d kecoh kan oleh adik aku,
stress siot kucing 2 nak beranak,
akakakaka......

sbenarnye da jd kebiasaan d rumah ni,
asal ade kucing nak beranak je pasti ade yg jd bidan,
asal nak jd bidan mest ade kucing nak beranak,
klau dulu mse adik lelaki aku ade, die la yg jd bidannyer,
tp smlm yg pompuan 2 jd bidan,
siap suruh kucing 2 push lg,kiki,

jom tgk gambau nih....


mse ni bru lps beranak





hah yg ni gambau tghari td...
yg aku prasan la anak die sume ikut kaler mak die,
kat umah ni ade 2 ekor kucing jantan,
sekor kaler itam putih camni la, sekor lag putih n kuning,
tp xde plak yg kaler putih kuning 2,
mengawan je lbh gaknyer, tah2 mandol,
ekekekekeke
klau tgk kaler die,
ade 2 ekor 2 kaler die kire balance la, itam n putih same byk,
yg 2 ekor lg plak, sekor 2 bdn putih, kaler itam ade sket je kat ekornyer (anak sulong 2),
yg sekor lg bdn itam, tp ade putih2 sket kat mke die,


ni plak mak dier,
kucing ni aku ingat x boleh jge anak sbb die msh lg dlm kategori 'budak',
tp d sbb kan kucing jantan kat umah ni da sangap sgt,
so.....balun je la,


kasih ibu 2......


aksi anak2nyer menetek,

kucing memang comel kan.....
tp aku nak bg petue sket la, sbb mende nih mmg pernah jd,
aku rse kucing2 ni pham ape yg org cakap tau,
mse 2 sblm kucing yg ni, aku ade kucing lain yg bunting,
mse 2 kitorang asik cakap nak buang kucing sbb byk sgt,
so lpas die beranak langsung die x mau bg anak2 die minum susu,
last2 skali mati anak die,
sian kan........
tp akhirnyer kucing 2 kne buang jgk....

p/s: klau nak buang kucing pastikan buang kat tempat yg die snang nak carik makan,
n pastikan anda tdk mudah menangis bile buang kucing,
waaaaaaaaa.......

6 ulasan:

Unknown berkata...

anak kucing i dah 2 minggu
ngeeeee~
4 ekor gak

azwan berkata...

wow...yeke....mest comel kan....hihihi

zuzie's life story berkata...

hopefully my boboy will sihat semula...sobsob...

azwan berkata...

mudah mudahan ye nok.....=}

azuan berkata...

kucing umah aku pun baru branak tapi sekor je yang masih hidup...yang lain dah KO huhuu...

azwan berkata...

first time kot....maklomlah xde pengalaman lg 2...haha

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo