topbella

Sabtu, 12 Jun 2010

Geng blogger.....best.....

assalamualaikum u allss....
today aku nak stori mori sket pasal geng blogger,
aku  ni kire baru lg la daftar kat geng blogger ni,
tujuan die skadar nak memeriahkan blog u alls sume,
meriah dr ape?????
bukan meriah kari atau ape2 yg sewaktu dgnnyer..
meriah dgn pelawat laaaa,


nak daftar snang aje,
klik http://gengblogger.com
 korang tgk kat atas website 2 n perasan x ade facebook connect kaler biru  seblah kanan,
hah ape lg klik r kat situ, n ikut je step die,
klau x pham g kat sini,


stelah selesai daftar mest ade org lwat blog korang,
tp lps2 2 korang kne gak la connect kat geng blogger nih,
bkan ape, tuk ping korang pyer entri yg strus strus strusnyer.....
ping 2 tujuannyer tuk bg tu kat mereke2 yg tgh online kat geng blogger 2 yg korang da update blog,
n klau diorg sudi, diorg lawat la blog korang,


memule dlu aku x tahu,
lps daftar aku wat bodo je,
hihi,
tp tetibe je tergerak ati nak bkak gengblogger 2,
n lps 2 bru la aku tau camne nak bg org bkak blog aku hihi,
lps aku ping je entri baru aku, trus ade org melawat, hihihi pe2 pon tq u alls,


hah kpd korang yg da daftar jgn jd cam aku,
slalu2 la bkak n ping blog korang kat geng blogger,
klik je kat fb connect 2 nant korang dpt msk kat akaun korang, (ala cam akaun fb gak ler)
 hihi....



4 ulasan:

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....