topbella

Selasa, 15 Jun 2010

Sakit hati btol......

sakit ati btol....
hah marah diri aku kpd dr ku sndr,
menggong kan....
hari ni aku g pasar malam n aku rse aku da bli bende yg patotnyer x payah bli,
membazir btol laa.......!!!!!!!!!!!
mmg geram sgt, so mlm ni kes lps geram,
nak tau ape bende yg aku bli,
mai tgk sini.....


hah....!!!!
ape kebendenyer nih.....
ni krim, katenyer seswai d gunekan d seluruh anggote badan,
sumenyer gare2 aku ambik kertas promote yg die hulurkan,
n then trus die tarik aku tuk tgk mende nih,
memule aku xmau sbb tkt kne bli,
last2 terbeli gak,
hargenyer rm30,
nsb baik brader 2 hensem klau x mmg aku xbli,
opsssssss (perangai sewel da mari),
ble da balik aku rse rugi sgt bli menatang nih,
mmg sakit ati aku, dlu da kne skali tp bkan pasal krim ni la,
lg byk aku kne,
pasni klau g mne2 akux mau amek ape2 kertas promote 2,
myusahkan, aku geram ni.....!!!!!!
bile la prangai ngok aku ni nak ilang heeeee.....geram sungguh,

n then lg skali kengokkan aku ni terserlah,
nah tgk gambau nih,


hah ape nih,,,
opsssss tinggal tulang je....akakakakaa....
sumenyer da msk dalam perut,
tggal nak jd taik je,
tujuan aku nak bli ayam goreng n bli barang2 dapur je,
tp tah camne aku bleh plak terhambik hot dog 2 cucok tu,
mgkin sbb bdk yg jual ayam 2 hensem kot,
ooppsssss lg,
padehal kat umah aku da ade hot dog,
tggal goreng je, (jename tesco lg),
blluurrpppp....

tensen aku d buatnyer.....
harap2 pasni x jd lg camni,

p/s; harap2 xde yg salah pham....
aku bukan gay tau....

3 ulasan:

En iLHAM berkata...

hehe.takpe yang penting perut kenyang
hehe
cubelah pakai barang tu
mane tau berkesan
hehe

azwan berkata...

akakkaka....okey nant try...thankx bg komen...huhuhu

azwan berkata...

akakaaka....ok2 nant try...thanx sbb komen.....

Catat Ulasan

About Me

Foto saya
jangan pandangku sebelah mata....
 
Semanis Lolipops© DiseƱado por: Compartidisimo